Te prezenty dostarczymy do świąt Bożego Narodzenia

Multi/Poly

Kod: 150820
Rabat Bezpłatna wysyłka Dostarczymy przed świętami Bożego Narodzenia
3 738 zł –1 % 3 682 zł 3 042,98 zł bez VAT
Dostępny w sklepie stacjonarnym (1 szt)

Analogowy syntezator cyfrowo-analogowy z 37 klawiszami. Technologia modelowania analogowego, 4 oscylatory, gniazdo 6.3 mm.

Informacje szczegółowe

ikona przewoźnika
Błyskawiczna dostawa
Wysyłamy do godziny 15:00
ikona tarczy
Komunikacja i opieka
Chwalicie nas za podejście
ikona paczki
90% na magazynie
I to, co się wydarzyło w Polsce :-)

Opis szczegółowy produktu

Nowa definicja „wirtualnego analogu” – Zainspirowany legendarnym KORG Mono/Poly, nowy syntezator modelowania analogowego KORG Multi/Poly zapewnia imponujące wirtualne dźwięki analogowe, które dzięki potężnej technologii cyfrowej oferują niezwykłą elastyczność

Oryginalny Mono/Poly wykorzystywał cztery oscylatory i dlatego był znany ze swojego niezwykle bogatego dźwięku, a także unikalnych funkcji eksperymentalnych, takich jak elastyczny X-mod i Sync-Routings oraz uruchamianie poszczególnych oscylatorów w stylu „Round Robin”. Mono/poly po raz pierwszy zaoferował te funkcje, które w innym przypadku można było zrealizować tylko w dużych systemach modułowych, w kompaktowym, przyjaznym dla użytkownika instrumencie.

Nowy Multi/Poly jest pierwszym w historii instrumentem, który wykorzystuje najnowszą generację technologii modelowania analogowego KORG i nawiązuje do tej legendarnej kombinacji wielkich dźwięków i eksperymentalnych funkcji ze świata instrumentów modułowych. To jak polifoniczny system modułowy w kompaktowym, przystępnym formacie – nieograniczone pole do popisu dla fanów syntezatorów i projektantów dźwięku. Twórz hybrydy z oscylatorów East-Coast, West-Coast i Wavetable oraz szerokiego wyboru zmodernizowanych filtrów. Ożyw te dźwięki za pomocą różnych modeli obwiedni, VCA i obwodów portamento. Wirtualne karty głosowe tworzą naturalne wariacje kolorystyczne. Funkcja „Layer Rotate” uruchamia nowy dźwięk przy każdym naciśnięciu klawisza. Dostępne są również KAOSS Physics, Motion Sequencing 2.0, rozbudowane opcje modulacji i wiele innych.

Modelowanie analogowe nowej generacji

Multi/Poly jest wyposażony w nowo zaprojektowane, niewiarygodnie autentycznie brzmiące filtry i oscylatory - ale jego zaawansowane analogowe modelowanie sięga znacznie głębiej! Wszystkie głosy mają własne wirtualne karty głosowe, które emulują naturalne wariacje analogowych komponentów sprzętowych oscylatorów, filtrów, obwiedni, LFO i obwodów portamento. Dzięki temu każdy pojedynczy głos ma nieco inny charakter, co prowadzi do naturalnie brzmiących, pełnych dźwięków. Siłę tych odchyleń można ustawić indywidualnie dla każdego dźwięku.

Podobnie jak w syntezatorze analogowym, te karty głosowe kontynuują granie, nawet jeśli nie są słyszane. Na przykład obwiednie kontynuują działanie, więc jeśli grasz pad z długą fazą zwalniania, nowo odtwarzana nuta przechwyci obwiednię w jej aktualnym punkcie i nie zacznie się w swoim rzeczywistym punkcie początkowym. Oscylatory i LFO zachowują swoje fazy, a rezonans kontynuuje rozpad.

W szczególności obwiednie są często pomijanym czynnikiem, który przyczynia się do unikalnych dźwięków syntezatorów vintage. Multi/poly zawiera presety obwiedni z Mono/Poly, MS-20, a także inne presety, takie jak „Mini”, „Pro”, „ARP Odyssey” i inne. Dodatkowo, analogowe VCA nie reagują równomiernie na napięcie i mają różne wartości progowe włączania i wyłączania, co z kolei ma znaczący wpływ na charakter obwiedni amplitudy. Z tego powodu Multi/Poly oferuje modelowanie reakcji VCA z instrumentów Mono/Poly, MS-20, a także ustawienia predefiniowane dla „Mini”, „Pro”, „ARP Odyssey” i liniowego VCA.

Czy kiedykolwiek próbowałeś odtworzyć efekt portamento ze swojego ulubionego utworu, ale nie mogłeś znaleźć właściwych ustawień, nawet przełączając się między „stałą wartością” a „stałym czasem”? Klasyczne syntezatory analogowe również miały różne podejścia do portamento, dlatego multi/poly oferuje do wyboru sześć różnych modeli portamento.

Oscylatory

Multi/Poly oferuje cztery oscylatory na program dźwiękowy, zapewniające wyjątkowo tłuste i złożone brzmienia. Każdy z nich może zawierać oscylator typu „Classic”, „Digital” lub „Waveshaper”. Oscylator „Classic” naśladuje tradycyjne oscylatory syntezatorów analogowych z imponującą wiernością i gęstością. Spośród 11 różnych opcji znajdziesz proste i podwójne przebiegi falowe, zaczerpnięte z syntezatorów vintage, które potrafiły generować wiele przebiegów falowych jednocześnie. Pokrętła obrotowe na interfejsie użytkownika umożliwiają bezpośredni dostęp do parametrów, takich jak szerokość impulsu, nachylenie trójkąta, miks dwóch przebiegów itp.

Oscylator „cyfrowy” może odtwarzać tablice falowe (Wavetables) z maksymalnie 64 krokami, podobnie jak wczesne hybrydowe syntezatory lub nowoczesne moduły Eurorack. Wybierz spośród ponad 200 fabrycznych tablic falowych (Wavetable) lub załaduj własne za pomocą edytora/biblioteki dla systemów macOS i Windows. Importuj tablice falowe (Wavetables) z Modwave lub konwertuj tablice falowe (Wavetables) z innych popularnych formatów oprogramowania. Używając ponad 30 modyfikatorów, możesz zmieniać sposób ładowania tablicy falowej (wavetable), co skutkuje czasami subtelnymi, a czasami drastycznymi zmianami dźwięku, a ponadto możesz je modyfikować w czasie rzeczywistym za pomocą 8 typów efektów Morph, takich jak „Stretch”, „Invert” i „Flip”.

Waveshaper (ukształtowacz fal) oferuje syntezę typu „West Coast”, w której proste formy falowe (sinusoidalne lub trójkątne) są przetwarzane przez tablicę kształtującą - Shaper Table. Modulowanie wzmocnienia do shapera tworzy szkliste, dynamiczne harmoniczne. Użyj shapera „Berkeley” dla tradycyjnych dźwięków Wavefoldera lub wybierz spośród ponad 90 innych typów shaperów. Multi/Poly jest również wyposażony w modulowaną szerokość impulsu, która może dodać dźwiękowi dodatkowy wymiar bogactwa i ruchu.

Oprócz oscylatorów od 1 do 4 dostępny jest również oddzielny generator szumów z własnym filtrem i saturacją oraz modulator pierścieniowy z wejściami dla wszystkich tych źródeł dźwięku.

Multi/Poly ekstremalnie rozszerza możliwości synchronizacji oscylatorów i x-modu oryginalnego Mono/Poly, co pozwala tworzyć dźwięki, których można by oczekiwać tylko od dużego systemu modularnego. Twórz unikalne dźwięki z oscylatorami 2, 3 i 4 podążającymi za oscylatorem 1 w celu synchronizacji, modulacji krzyżowej lub nawet obu jednocześnie. Alternatywnie, każdej parze oscylatorów można przypisać jedną z tych funkcji i sterować nią oddzielnie.

Podwójnie modelowane filtry

Wszystkie filtry Multi/Poly są nowo przeprojektowane, w tym wspaniały zestaw filtrów vintage z autentycznym eufonicznym nasyceniem. Na początek dostępnych jest pięć różnych czterobiegunowych modeli samorezonansowych. M/Poly zapewnia mocne, słodkie brzmienie klasycznego Korg Mono/Poly. Mini to filtr drabinkowy z popularnego amerykańskiego syntezatora monofonicznego; rezonans jest redukowany przy niskich częstotliwościach, co jest kluczowe dla tworzenia tych klasycznych dźwięków basowych. Pro pochodzi z pierwszego programowalnego syntezatora polifonicznego, z mocnymi sweepami rezonansowymi aż do samego dołu. Wreszcie, Ladder HP i BP to 4-biegunowe filtry samorezonansowe górnoprzepustowe, odpowiednio pasmowoprzepustowe.

Samorezonansowe filtry MS-20 LP i HP o częstotliwości 12 dB/oktawę „Korg 35” z miłością odtwarzają charakterystyczny, agresywny tembr klasycznego Korg MS-20. Dwubiegunowy filtr SE M/P ma łagodniejszy charakter i jest wyposażony w płynną regulację do przełączania między dolnoprzepustowym, pasmowozaporowym i górnoprzepustowym, plus oddzielny tryb pasmowoprzepustowy.

Możesz również kształtować i udoskonalać za pomocą całej kolekcji liniowych, rezonansowych 2-biegunowych i 4-biegunowych filtrów dolnoprzepustowych, górnoprzepustowych, pasmowoprzepustowych i pasmowozaporowych. Możesz też wyjść poza schemat z unikalnym multifiltrem KORG, który tworzy modulowane mieszanki wielu trybów jednocześnie.

Wszystkie te filtry obsługują modulację prędkości dźwięku, zapewniając przyjemne dla ucha, jasne, szumiące i bulgoczące efekty. Jako źródło modulacji możesz użyć dowolnego z oscylatorów lub modulatora pierścieniowego, a dla bardziej chaotycznych barw nawet generatora szumów. Oprócz wbudowanego nasycenia filtrów vintage, układ Drive antyaliasingu po filtracji pozwala dodać więcej wagi i ziarnistości według gustu, od subtelnego zagęszczenia po ciężkie zniekształcenie.

Wreszcie, dowolne dwa z tych filtrów możesz używać jednocześnie, szeregowo lub równolegle. Programy mają dwa sloty na filtry, A i B. Każde źródło, w tym cztery oscylatory, szum i ring Mod, ma regulator balansu, który przechodzi między oboma filtrami - co umożliwia szeroką gamę kreatywnych możliwości. Na przykład wyślij jedną grupę oscylatorów przez filtr M/Poly, a drugą przez dolnoprzepustowy MS-20. Utwórz klasyczny szeregowy łańcuch highpass->lowpass, ale skieruj jeden lub więcej oscylatorów wokół highpassu. Ponieważ jest to ciągły crossfade, a nie tylko przełącznik, możesz modulować A/B Balance i osiągnąć w ten sposób unikalne efekty. Filtry mogą również działać w trybie stereo, z oddzielnym panoramowaniem dla każdego ze źródeł.

Struktura Multi/Poly

Każdy program dźwiękowy opiera się na czterech oscylatorach i generatorze szumów, modulatorze pierścieniowym, synchronizacji i modulacji krzyżowej. Przetwarzaj je za pomocą dwóch niezależnych filtrów i moduluj je za pomocą czterech pętlowych obwiedni DAHDSR, pięciu LFO i sześciu procesorów modulacji. Za pomocą Motion Sequencing 2.0 możesz dodawać złożone modulacje z wieloma ścieżkami na głos, a następnie ulepszać swoje dzieła za pomocą trzech insertowych bloków efektowych o studyjnej jakości.

Ale to tylko jeden program dźwiękowy! W Performance możesz nakładać na siebie do czterech programów. Między poszczególnymi dźwiękami możesz przełączać się za pomocą funkcji „Layer Rotate” w stylu „Round-Robin”, która uruchamia się albo naciśnięciem klawiszy, albo arpeggiatorem. Za pomocą KAOSS Physics możesz tworzyć płynne, stale zmieniające się modulacje za pomocą prostych ruchów na touchpadzie X/Y. Za pomocą czterech programowalnych pokręteł MOD możesz intuicyjnie sterować wieloma parametrami jednocześnie. A dźwięki, które tworzysz, możesz dopracować za pomocą dwóch dodatkowych generatorów modulacji, głównego reverbu i kompleksowego equalizera.

Obrót Warstwy

Multi/Poly ma cztery warstwy, z których każda może zawierać własny program dźwiękowy. Oczywiście można również tworzyć dźwięki warstwowe i dzielone, a także podziały prędkości. Funkcja „Layer Rotate”, inspirowana parafonicznym trybem oryginalnego mono/poly, który stale przełączał się między czterema oscylatorami, umożliwia używanie przełączania „round robin” między kompletnymi programami dźwiękowymi.

Przypisz do czterech warstw różne programy dźwiękowe, a następnie przełączaj się między nimi przy każdym naciśnięciu przycisku. Dźwięki można odtwarzać w kolejności powtarzalnej lub losowej. Uruchamiaj jeden, dwa lub trzy programy dźwiękowe jednocześnie dla każdego kroku działania. Możesz też połączyć funkcję „Layer Rotate” z arpeggiatorem, aby uzyskać szczególnie złożone rezultaty.

Modulacja i sterowanie

Multi/poly zachęca do rozległych ekspedycji dźwiękowych dzięki swojemu interfejsowi użytkownika, który jest pełen elementów sterujących i narzędzi do grania. Oscylatory, filtry, obwiednie, LFO i efekty można intuicyjnie kontrolować za pomocą dedykowanych elementów sterujących na panelu sterowania. Cztery programowalne pokrętła MOD są precyzyjnie dopasowane do każdego programu dźwiękowego, aby wydobyć z niego to, co najlepsze. Możesz używać elementów sterujących podczas grania lub zapisywać wyniki bezpośrednio jako nowe dźwięki. Przycisk „Hold” przytrzymuje odtwarzane nuty lub akordy, podczas gdy eksperymentujesz z elementami sterującymi lub grasz na innych instrumentach.

Dodaj do tego KAOSS Physics oraz kółka pitch bend i modulacji, a uzyskasz niezrównanie ekspresyjne dźwięki, którymi można manipulować w czasie rzeczywistym.

Chcesz jeszcze głębiej ingerować w proces dźwiękowy? Prawie wszystkie elementy sterujące na panelu sterowania i większość parametrów dostępnych na wyświetlaczu można modulować, co daje łącznie ponad 5500 celów modulacji! Możliwa jest nawet modulacja poszczególnych kroków sekwencji ruchu. Dostępnych jest również osiem procesorów modulacji, za pomocą których można zmieniać sygnały modulacji za pomocą kwantyzacji, tłumienia, przebiegu krzywej itp.

Motion Sequencing 2.0

Motion Sequencing 2.0 ewoluował z Wave Sequencingu 2.0 na wavestate. Czas, wysokość, kształt i cztery zestawy wartości sekwencji krokowej są podzielone na „paski”, z których każdy ma własny punkt początkowy i końcowy pętli, co pozwala na najbardziej złożony i konfigurowalny zapis modulacji.

Przy każdym przesunięciu sekwencji do przodu poszczególne paski łączą się, tworząc sygnał wyjściowy. Na przykład, krok sekwencji może brzmieć z inną długością, wysokością i kształtem przy każdym odtworzeniu. Punkty pętli każdego pasa mogą być modulowane indywidualnie dla każdej nuty za pomocą prędkości, LFO, obwiedni, pokręteł MOD lub innych kontrolerów. W rzeczywistości każda nuta trzymanego akordu może grać nawet nieznacznie inaczej!

Pasma mogą również losowo zmieniać kolejność kroków dla każdego przejścia sekwencji. Wreszcie, kroki można również losowo pomijać, z prawdopodobieństwem od 0% do 100%. Rezultatem są organiczne, nieustannie zmieniające się dźwięki, które możesz kontrolować w dowolnym momencie.

Fizyka Kaoss

Kaoss Physics wykorzystuje model kuli toczącej się po powierzchni i odbijającej się od ścian. Ta powierzchnia może być nachylona w dowolnym kierunku. Wypukłość o zmiennej wysokości lub głębokości i opcjonalnej pozycji przyciąga lub odpycha kulkę. Regulowane tarcie spowalnia kulkę na jej drodze, a regulowany parametr czasowy kontroluje prędkość całego modelu. Wszystkie te cechy można modulować samodzielnie, a zatem można je zmieniać w czasie rzeczywistym.

Wprowadź kulkę w ruch, przesuwając ją po panelu dotykowym X/Y lub pozwól, aby była automatycznie sterowana przez inne źródło modulacji. Kulką można również sterować bezpośrednio, przeciągając palcem po touchpadzie. Położenie kulki generuje osiem różnych sygnałów modulacyjnych, które można następnie wykorzystać do sterowania dowolnym wyobrażalnym celem modulacji: Nie mniej ważne są oddzielne sygnały dla +/- X i +/- Y.

Ściany mogą spowalniać kulkę, jakby były wyściełane, lub przyspieszać ją, jak na przykład w automacie do pinballa. Ściany można również całkowicie usunąć, dzięki czemu kulka pojawi się ponownie na przeciwnym końcu, jak we wczesnych grach komputerowych.

To wirtualne środowisko może tworzyć bardzo specyficzne efekty modulacyjne. Użyj na przykład wyśrodkowanego wybrzuszenia o ujemnej wysokości, aby wartości modulacji w pewnym momencie zawsze kończyły się na 0. Można też umieścić występ o dodatniej wysokości z jednej strony lub w rogu, aby wartości modulacji znajdowały się poza tą strefą.

Rezultatem jest interaktywny kontroler, który wzmacnia twoje fizyczne gesty i przekształca je w złożone rezultaty muzyczne. A do tego świetna zabawa!

Efekty gotowe do produkcji

Doskonale brzmiące efekty Multi/Poly zapewniają dźwięki gotowe do produkcji. Każda warstwa ma trzy dedykowane efekty, a także ścieżkę wysyłkową do głównego reverbu, po której następuje parametryczny główny korektor. Oprócz standardowych efektów, takich jak kompresory, korektory, chorusy, flangery, phasery i stereo delaye, rozbudowana oferta Multi/Poly obejmuje również bardziej wyspecjalizowane efekty, takie jak Wave Shaper, Talking Modulator, Reverse Delay, Multiband Mod Delay i Overb (znane z OASYS i KRONOS), a także VOX Guitar Amplifier, VOX Wah Wah, Vintage Distortion, CX-3 Rotary Speaker i Vibrato/Chorus, Multihead Band Echo oraz kolekcję klasycznych gitarowych pedałów efektowych.

Inspirująca randomizacja

Chcesz jeszcze więcej inspiracji? Specjalny przycisk na panelu sterowania, oznaczony ikoną „kostki”, generuje nowe dźwięki za pomocą inteligentnych funkcji losowych. Generuj losowo cały dźwięk lub tylko wybrany aspekt, taki jak oscylatory, filtr lub efekty. Możesz natychmiast użyć wyników jako nowych dźwięków lub jako inspirującego punktu wyjścia do własnej twórczości.

Lista utworów i płynne przejścia dźwięku

Lista utworów ułatwia organizację wielobiegunowych występów i umożliwia bezpośredni dostęp podczas koncertu lub próby. Płynne przejścia dźwiękowe umożliwiają naturalne wybrzmiewanie wcześniej odtwarzanych dźwięków i efektów, nawet jeśli wybrano już nowy dźwięk.

Różnorodność połączeń

Symetryczne stereofoniczne wyjścia umożliwiają profesjonalne podłączenie do dowolnego systemu nagrywania lub monitoringu. Dostępne jest również wyjście słuchawkowe do cichej gry lub przygotowania na scenie. Klasyczne złącza MIDI zapewniają połączenie z innymi instrumentami lub urządzeniami audio obsługującymi MIDI i Multi/Poly, a USB obsługuje MIDI zgodne z klasą dla systemów Windows i MacOS.

Oprogramowanie Editor/Librarian

Oprogramowanie Multi/Poly Editor / Librarian umożliwia edycję i zarządzanie dźwiękami za pośrednictwem komputera z systemem MacOS lub Windows. Dzięki sieci USB do szybkiej komunikacji oprogramowanie działa jak drugi panel sterowania instrumentu. Nie jest wymagana oddzielna synchronizacja ani przesyłanie danych. Animacje graficzne wyświetlają modulacje w czasie rzeczywistym - nieoceniona pomoc podczas programowania lub dostosowywania dźwięków!

Pakiet bezpłatnego oprogramowania

Multi/Poly jest dostarczany z uniwersalnym zbiorem oprogramowania muzycznego, które pomoże Ci przenieść Twoją produkcję na wyższy poziom - w tym Ozone Elements od iZotope do masteringu z obsługą sztucznej inteligencji, próbnej subskrypcji oprogramowania Skoove do nauki gry na pianinie, które rozwinie Twoje umiejętności gry, oraz syntezatorów programowych KORG i innych producentów.

Stworzony na scenę

Instrument, który brzmi tak dobrze, zasługuje na odpowiedni wygląd i wrażenia. Nowa, półważona klawiatura zapewnia łatwą i ekspresyjną grę, a pokrętła stawiają przyjemny opór, dzięki czemu pożądane zmiany parametrów można wprowadzać z absolutną precyzją. Solidny aluminiowy panel sterowania jest przeznaczony do użytku „w trasie”, a dołączone drewniane boczki i niebiesko-czarna kolorystyka wyraźnie nawiązują do designu oryginalnego modelu Mono/Poly. Miękki futerał jest częścią zestawu.

Parametry techniczne:

- Wejścia i wyjścia: Słuchawki (jack 6,3 mm, stereo), OUTPUT L/MONO i R (jack 6,3 mm, stereo (symetryczne)), pedał damper (jack 6,3 mm, mono (funkcja półpedału nie jest obsługiwana)), MIDI IN i OUT, USB-B
- Zasilanie: Zewnętrzny zasilacz (KA-390)
- Pobór mocy: 5 W
- Wymiary (szer. x gł. x wys.): 566 mm x 319 mm x 93 mm
- Waga: 3,5 kg
- Dołączone akcesoria: zasilacz, miękki futerał, instrukcje bezpieczeństwa, skrócona instrukcja obsługi
- Opcjonalne akcesoria: pedał tłumika DS-1H, przełącznik nożny PS-3, PS-1
- Klawiatura: 37 półważonych klawiszy (czułych na prędkość uderzenia i zwolnienia klawisza)
- Maksymalna polifonia: 60 głosów (może się różnić w zależności od ustawień)
- Generator dźwięku: Synteza modelowania analogowego

Modulacja:

- Elementy sterujące: kółko modulacji, kółko wysokości dźwięku, Kaoss Physics, 4 elementy sterujące „Mod”
- Dodatkowe źródła modulacji: 4 obwiednie, 5 LFO, 8 procesorów modulacji, 3 procesory śledzenia klawiszy, ścieżki sekwencera A-D, Step Pulse, Step Pitch, Motion Seq On, Kaoss (X, Y, Distance, Angle, X+, X-, Y+ i Y-), Tempo, Programme/Performance Note Count, Programme/Performance Voice Count, Random (1+, 2+, 3+/-, i 4 +/-), Constant Max, Poly Legato, Velocity, Exponential Velocity, Release Velocity, Gate, Gate+Damper, Note-On Trigger, Note-On Trigger+Damper, Note Number, Aftertouch i Poly Aftertouch (sterowalne tylko za pośrednictwem zewnętrznych kontrolerów MIDI), Pitch Bend (normalny, +, -), MIDI CCs +/-, MIDI CCs +/-, MIDI CCs +
- Cele modulacji: Większość parametrów można modulować, przy czym w zależności od zaprogramowania możliwe jest użycie ponad 5500 potencjalnych miejsc docelowych modulacji dla jednego występu

Efekty:

- Pre FX: Decymator, Graphic EQ, Wzmacniacz gitarowy, Nowoczesny Kompresor, Parametryczny EQ, Czerwony Kompresor, Modulator pierścieniowy, Tremolo, Kształtowanie fal, Klasyczne zniekształcenie
- Mod FX: Czarny Chorus/Flanger, Czarny Phase, CX-3 Vibrato Chorus, EP Chorus, Harmoniczny Chorus, Nowoczesny Chorus, Nowoczesny Phaser, Orange Phase, Polysix Ensemble, Small Phase, Talking Modulator, Klasyczny Chorus, Klasyczny Flanger, Vintage/Custom Wah, Vox Wah, CX-3 Głośnik obrotowy
- Delay: L/C/R Delay, Multiband Mod Delay, Reverse Delay, Stereo/Cross Delay, Tape Echo
- Master Reverb: Early Reflections, Overb
- Master EQ: Parametryczny 4-pasmowy korektor

Parametry dodatkowe

Kategoria: Syntezatory
Waga: 4.02 kg
EAN: 4959112245433
Kod producenta: KRMULTIPOLS

KORG multi/poly Synthesizer — przegląd

Przedstawiamy syntezator KORG multi/poly

Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.

Nie wypełniaj tego pola:

Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.

Nie wypełniaj tego pola:

Kontrola bezpieczeństwa