MW-2408 NT
Kod: 73222Opis szczegółowy produktu
Firma KORG współpracowała przy opracowywaniu mikserów serii MW1608 / 2408 z legendarnym zespołem Grega Mackie i Petera Wattsa. Stworzono hybrydowe, cyfrowo-analogowe mini-konsole, które upraszczają kreatywne miksowanie. Oba modele 24- i 16-kanałowe zapewniają natychmiastową kontrolę jak w przypadku analogu, dzięki czemu szybko poradzisz sobie nawet z najbardziej nieoczekiwanymi sytuacjami, które mogą Cię zaskoczyć podczas miksowania na żywo. Oferują oszałamiającą jakość dźwięku, więcej funkcji zorientowanych na muzyka niż konkurencja oraz najnowocześniejszą technologię cyfrową, wszędzie tam, gdzie jest to potrzebne.
Mikser SoundLink tylko wyglądają jak konwencjonalne miksery 16- i 24-kanałowe. Użyj mikserów serii SoundLink, a odkryjesz wszystkie typowe cechy i pomysły konstruktora Grega Mackie i powiesz sobie "Dlaczego tego dawno nie ma we wszystkich mikserach?" Posłuchaj pierwszego miksu na żywo, a zrozumiesz, dlaczego Peter Watts współpracował przy projektowaniu legendarnych konsol Trident i setek high-endowych procesorów studyjnych i przedwzmacniaczy. Greg Mackie to nie tylko konstruktor, aktywnie miksuje od ponad 40 lat. Powiedzmy tylko, że w tym czasie "kilka" pomysłów podłapał. Wiele z nich stało się częścią nowej serii SoundLink.
Kiedy słuchasz „White Album”, „Rated R” i „Loud” Rihanny, „Goodbye Yellow Brick Road" i dosłownie setek innych znanych albumów, słuchasz dźwięku legendarnych konsolet mikserskich Trident. Peter Watts odegrał ważną rolę w projektowaniu technologii Trident. Teraz oferuje to samo bogate i ciepłe brzmienie przedwzmacniaczy, korektorów i procesorów dynamiki w produktach, które projektuje dzisiaj. Przedwzmacniacze Hivolt MIC zapewniają najwyższy headroom ze wszystkich analogowych lub cyfrowych mikserów w porównywalnej cenie (napięcie wewnętrzne 16,5 V, nawet na kanałach stereo, gdzie inne miksery mają jeszcze mniejszy headroom). Mają ciepłe i muzyczne brzmienie.
Umożliwia natychmiastowe przywołanie różnych kombinacji kanałów dla różnych zespołów, różnych utworów, prób dźwiękowych, solowych występów akustycznych, solówek perkusyjnych lub poszczególnych części mszy (chór, zespół, posługujący). Do dyspozycji są cztery programowalne grupy wyciszenia (Mute), każda z własnym przyciskiem HW.
Niektórzy muzycy chcą słyszeć więcej własnego instrumentu lub głosu w swoim monitorze dousznym lub podłogowym. To jest coś, co w innych mikserach ustawia się skomplikowanie. Mikser SoundLink posiada na każdym monitorowym wyjściu słuchawkowym dla muzyków jedno pokrętło do domiksowywania kompletnego miksu L / R do ścieżki każdego muzyka. Nie trzeba już zmieniać ustawień całego miksu głównego ani obsadzać kolejnego miksu bus. Do dyspozycji są specjalistyczne pokrętła dla dwóch muzyków na indywidualny miks monitorowy. Ekskluzywnie w mikserach SoundLink!
Konsole mikserskie SoundLink zamiast generycznych procesorowych układów do efektów cyfrowych używają własnego układu High-Tech KORG, który bazuje na kilkudziesięcioletnim doświadczeniu firmy KORG. Dwadzieścia cztery ultrarealistyczne efekty cyfrowe. Wszystkie sześć efektów reverb ma alternatywną wersję "WARM" - wieloletni użytkownicy Korgów potwierdzą, że jest bardzo przydatna. Parametry wszystkich efektów można modyfikować, zapisywać i aktywować opcjonalnym przełącznikiem nożnym. Dodatkowo dostępny jest generator tonów testowych do użytku z wbudowanym 24-pasmowym analizatorem widma. To kolejne z ekskluzywnych rozwiązań, które w tym przedziale cenowym można znaleźć tylko w mikserach serii SoundLink.
Cyfrowe przetwarzanie i efekty mogą być frustrujące, jeśli są ukryte gdzieś głęboko w menu. Szereg indywidualnych przycisków L / R, AUX 1 i AUX 2 dla korektora i dynamiki ułatwia miksowanie. Limiter, Compressor, Noise Gate są skuteczne, nie degradując dźwięku ani nie będąc przesadnymi. Każdy z ich parametrów można w dowolnym momencie ustawić, zapisać i wywołać. 31-pasmowy analizator widma i nasz super praktyczny 31/9-pasmowy paragraficzny equalizer rozwiążą problemy akustyczne, z którymi inne miksery nie mają szans sobie poradzić.
- Typ wejścia: zbalansowane żeńskie XLR i 1/4 "TRS
- Przedwzmacniacz mikrofonowy HiVolt: -128dBu E. I. N, -10 do -60 DBU nominalnego poziomu wejściowego; impedancja wejściowa 3KΩ
- Pasmo przenoszenia na głównym wyjściu: + 0,5 do -1,5 dBu 20Hz do 20kHz
- THD na głównym wyjściu: 0,004%
- Stosunek S/N na głównym wyjściu (Ref = + 4 dB, 20 kHz BW, unity gain, A-WTD): -70 dBu
- Przesłuch systemu (Ref = +4 dBu, 20 Hz-20 kHz): Wejście-Wyjście, -70 dBu; Sąsiednie kanały, -90 dBu
- Zakres regulacji wzmocnienia (± 1 dB): + 10dB do + 60dB (MIC), -10 do + 40dB (linia)
- Główne wyjścia: zbalansowane męskie XLR i 1/4 "TRS
- Maksymalny poziom wyjściowy: + 26 dBu
- Impedancja wyjściowa: 75 Ω
- Wyjście słuchawkowe: 100 mW / kanał @ obciążenie 32Ω, 20 Hz-20 kHz (+0,5 dB, -1.5 dB)
- Ustawienia do zapamiętania: wyciszenie kanału, efekty i wyciszenie efektów, grupy wyciszenia, ustawienia przerwy, dynamika, graficzny EQ, przypisanie sprzężenia zwrotnego do szyny
- Przywoływane presety: cztery grupy wyciszenia, pamięć dla 10 globalnych scen, 24 pamięci FX, 10 Dynamics, 6 GEQ, 16 lub 24 kanały wyciszenia, 3 przypisania sprzężenia zwrotnego do szyny
- Kanały mono: HI (12k, shelving), MID (peak, sweepable from 250Hz to 5k) i LO (100 Hz, shelving), ± 15dB podbicia / tłumienia
- Kanały stereo: HI (12k shelving), HI MID (2.5k shelving), LO MID (250Hz shelving) i LO (100Hz shelving)
- Filtr górnoprzepustowy: 12dB na oktawę przy 80Hz
- Cyfrowy wielopasmowy korektor: 31 pasm z dziewięcioma częstotliwościami wybieranymi jednocześnie, szeroki interwał 1-oktawowy i wąski tryb 1/2-oktawowy
- Cyfrowy kompresor: Hard - 1ms do 40ms, Attack, + 11dBi do 0dB próg; Soft - 1ms do 40ms, Attack +11 do -5dB próg
- Cyfrowy limiter: 1ms do 40ms Attack, +19 do + 3dB próg
- Cyfrowa bramka szumów: Hard - 40ms do 1500ms Release, -35 do + 7dB próg; Soft - 40ms do 1500ms Release, -50 do + 4dB próg
- Cyfrowy Multiband EQ, kompresor, limiter i bramka szumów są przypisywane indywidualnie do wyjść Main L / R, AUX 1 i AUX 2
- Analizator widma: 24-kanałowy z funkcją Peak hold
- Zakres dynamiczny ADC magistrali Main L / R: 115dB (A-WTD)
- Zakres dynamiczny ADC szyny AUX i FX: 111dB (A-WTD)
- Zakres dynamiczny DAC dla wszystkich szyn: 115dB (A-WTD)
- Stereo wejście USB / port nagrywania: USB Class 1
- Przetwarzanie wewnętrzne: 32-bitowe
- Głębia bitowa A / D / A: Korg Tru-bit-Perfect 32-bit
- Głębia bitowa USB: 24 bity
- Częstotliwość próbkowania: 48 kHz, 44,1 kHz
- Efekty cyfrowe: Rev Hall, Rev Hall Warm, Room, Warm Room, Rev Vocal, Rev Vocal Warm, Stage, Stage Warm, Plate Reverb, Plate Reverb Warm, Spring Reverb Warm, Analog Delay, Tape Echo, Variable Delay, Delay of the Korg SDD3000, Chorus, Flanger, Exciter, Sub Bass booster, 1 kHz Test Tone, Slow Sweep, Fast Sweep, White or Pink Noise
- Złącze zasilania: IEC
- Zakres napięcia wejściowego: od 100 do 240 VAC, 50/60 Hz
- Zapotrzebowanie na moc (ciągłe): 45 W
- Zalecana temperatura otoczenia podczas pracy: od 0° do 40° Celsjusza
- Wymiary (szer. x wys. x gł.): 480 mm x 187 mm x 530 mm (szerokość 440 mm bez paneli bocznych, 19" z uchwytami do montażu w szafie rack)
- Waga: 9,3 kg
Parametry dodatkowe
Kategoria: | Analogowe konsole mikserskie |
---|---|
EAN: | 4959112191150 |
Kod producenta: | KRMW2408NT |
Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.