Bluey 500
Kod: 73567Opis szczegółowy produktu
Legendarny kompresor/limiter 1176 zmodyfikowany w studiu Chrisa Lorda-Alge BLUEY ponownie trafia do inżynierów dźwięku. Tym razem w bardziej przystępnej cenowo, ale w pełni wyposażonej wersji API 500. Dyskretna konstrukcja, innowacyjne obwody, WET/DRY do kompresji równoległej, możliwość połączenia dwóch kompresorów w stereo. Idealny do wokali, basu, perkusji, sekcji, miksu i masteringu.
Właściwości:
- Legendarny kompresor/limiter In/Out 1176 zmodyfikowany przez Chrisa Lorda-Algem
- Miks Wet/Dry do kompresji równoległej
- Dyskretna konstrukcja, wysokiej jakości wyselekcjonowane komponenty
- Cinemag remake oryginalnego transformatora UTC
- Możliwość połączenia dwóch Bluey 500 w stereo
- Ręczna produkcja i kalibracja
Wejście i wyjście
Za pomocą regulatora Input można ustawić poziom wejściowy, a potencjometrem Output wyrównać poziom wyjściowy po procesie kompresji. Wejście i wyjście są symetryczne liniowe +4 dBu do włączenia w tor audio studia i zestawu na żywo. Złącza zależą od łączności racka API 500, w którym umieścisz Seventeen 500. Np. przy użyciu PBR-8 500 tej samej marki masz do dyspozycji złącza XLR i D-Sub 25. Kierowanie można następnie operatywnie zmieniać za pomocą panelu krosowego TT na przedniej stronie racka. Aby osiągnąć autentyczne brzmienie ze studia Chrisa Lorda-Algeho, przejęto również elementy wejściowe i wyjściowe z insertów konsoli SSL Chrisa. Zostały one wkomponowane w Bluey 500.
Stopień kompresji
Można go ustawić klasycznie za pomocą czterech przycisków umieszczonych na lewo od dużego wskazówkowego miernika VU. Dostępne są stopnie 4:1, 8:1, 12:1 i 20:1. Można użyć kombinacji przycisków, w tym popularnej funkcji „All buttons”.
Attack i Release
Próg zadziałania i czas powrotu można ustawić za pomocą dwóch identycznych regulatorów. Attack mieści się w zakresie 20 - 800 μs, Release w przedziale 50 - 1200 ms.
Mikser równoległy
Dzięki regulatorowi COMP MIX można zmieniać proporcje sygnału czystego i skompresowanego. Można zachować oryginalną dynamikę nawet przy większych głębokościach kompresji. Klasyczny pierwowzór 1176 nie miał tego udogodnienia, bez którego trudno się dziś obejść.
Stereo Link
Tryb stereo służy do prawidłowego działania dwóch Bluey 500 na sekcjach lub podczas miksowania i masteringu. Za pomocą złącza RCA na panelu przednim można łatwo połączyć oba urządzenia w tryb stereo. Parametry poszczególnych kanałów można ustawiać na każdym kompresorze oddzielnie, ale podczas kompresji nie dochodzi do deformacji obrazu stereo.
Transformatory Cinemag
Inżynierowie z kalifornijskiej firmy Cinemag opracowali na zamówienie klon oryginalnych transformatorów UTC specjalnie zaprojektowanych dla BLUEY. Są w nie wyposażone 19" Bluey i jego młodszy brat Bluey 500.
Dyskretna konstrukcja
Wewnętrzne obwody są w pełni dyskretne, składają się z wybranych, wysokiej jakości komponentów o najniższej tolerancji wartości. W ten sposób osiąga się najwyższą jakość i stabilność wartości parametrów. Docenisz to szczególnie w trybie stereo.
Ręczna produkcja
Kompresor/limiter Bluey 500 jest kontrolowany i testowany w USA. Poszczególne poziomy i wskaźnik VU są dokładnie kalibrowane. Twój Bluey 500 będzie Ci wiernie służył i sprawiał radość przez długie lata.
Parametry techniczne:
- Wejście: Symetryczne - złącze zgodne z API 500 rack
- Wyjście: Symetryczne - złącze zgodne z API 500 rack
- Stereo link: RCA na przednim panelu
- Attack: 20 - 800 μs
- Release: 50 - 1200 ms
- Ratio: 4:1, 8:1, 12:1, 20:1 i kombinacja "All Buttons"
- WET/DRY dla kompresji równoległej
- Wymiary (S x W x G): 7,6 x 17,8 x 22,9 cm
- Waga: 1,4 kg
Parametry dodatkowe
Kategoria: | Ograniczniki |
---|---|
EAN: | 753459869024 |
Kod producenta: | BLAC050 |
Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.