- Home
- Sprzęt studyjny
- Sprzęt studyjny
- Syntezatory
- Korg MS-20 mini
Korg MS-20 mini
ID produktu: | 9204 |
Cena początkowa : | 2 541,00 zł |
Oszczędzisz : | 241,00 zł ( 9 % ) |
Dostępność: | na magazynie sklepu |
Gwarancja: | 3 lata konsument, 2 lata firma |
U nas zawsze otrzymasz najniższą cenę!
Jeśli na innej stronie znalazłeś lepszą ofertę, zaproponujemy Ci lepszą cenę.
1 900,83 zł bez VAT
Korg MS-20 mini
Stworzony w 1978 roku KORG MS-20 do dnia dzisiejszego jest pożądanym i poszukiwanym instrumentem. Zawdzięcza to niepowtarzalnemu brzmieniu, legendarnym analogowym filtrom, wszechstronnym funkcjom łączenia (patch), a także kultowemu wyglądowi. W dzisiejszych czasach ponad 300,000 osób cieszy się wyjątkowym brzmieniem MS-20, używając wtyczki MS-20, lub aplikacji iMS-20 na iPad-a.
Dziś oryginalne brzmienie MS-20 powraca w nowej, sprzętowej odsłonie – MS-20 Mini! Ci sami inżynierowie, którzy ponad 30 lat temu stworzyli MS-20, perfekcyjnie odtworzyli oryginalną konstrukcję MS-20 i umieścili ją w mniejszej obudowie (86% wielkości oryginalnej).
KORG MS-20 mini jest wierną repliką oryginalnego MS-20. Zespół inżynierów kierowany przez twórców MS-20 dokładnie odwzorował oryginalną, analogową konstrukcję instrumentu. Niektóre oryginalne elementy nie były dostępne i zespół wybierając ich współczesne zamienniki, starannie, kierując się słuchem dobierał je tak, aby MS-20 mini, brzmiał dokładnie tak jak nowy MS-20 sprzed lat.
2VCO / 2VCF / 2VCA / 2EG / 1LFO
MS-20 mini odtwarza charakterystyczną syntezę MS-20; dwa oscylatory z modulacją kołową i generatory obwiedni z hold i delay. VCA posiada konstrukcję oryginału, a mała modyfikacja pozwoliła na zmniejszenie szumów oryginalnego MS-20.
Samooscylujące wysoko i nisko przepustowe filtry z charakterystycznym przesterem.
Jedną z najważniejszych cech MS20 były filtry, które dawały możliwość wprowadzania w rezonans zarówno górnego jak i dolnego pasma. Wzmocnienie rezonansu powodowało, że filtr zaczynał sam oscylować niemal jak oscylator, dzięki czemu można było otrzymać charakterystyczne (dramatyczne) zmiany brzmienia. Tą unikalną cechę modelu MS20 w późniejszych latach wykorzystano projektując modele monotron oraz monotribe. Mniej więcej w połowie okresu, w którym produkowano MS20 zmieniono projekt filtru. W obwodzie MS20mini zastosowano filtr pierwszego projektu z uwagi na bardziej radykalne, przez co lepsze brzmienie.
ESP – procesor zewnętrznych sygnałów
ESP pozwala na wykorzystanie wysokości dźwięku, lub głośności zewnętrznego źródła dźwięku do kontroli syntezatora. Na przykład można podłączyć gitarę i używać MS-20 mini, jako syntezator gitarowy. Można także np. podłączyć mikrofon i sterować nim syntezatorem.
System połączeń zlokalizowany w prawej części instrumentu pozwala na tworzenie kompleksowych brzmień, łącząc kablami różne moduły instrumentu. Możliwości tworzenia brzmień ograniczone są tylko wyobraźnią. Przebieg sygnału rozrysowany jest na obudowie MS-20 mini, także nawet początkujący odnajdzie się w tym, skomplikowanym na pierwszy rzut oka instrumencie
Kształt MS-20 został zapożyczony z dużo większych i bardzo drogich syntezatorów modularnych, ale w odróżnieniu od nich MS-20 miał być bardziej przystępny cenowo, mobilny i przede wszystkim łatwiejszy w obsłudze.
Zmniejszenie MS-20 mini do 86% wielkości oryginału, czyni go jeszcze bardziej poręcznym. Proporcjonalnie zmniejszono wszystkie pokrętła i nadruki. Wtyczki kabli i gniazda zostały zamienione na mini jacki, a nowa klawiatura to także 86% wielkości oryginału.
Wierna replika oryginału
Wysiłki KORG-a, aby wiernie odtworzyć MS-20 nie dotyczyły jedynie instrumentu. Odtworzono także oryginalne opakowanie i instrukcję zawierającą przykładowe ustawienia i wyjaśniającą proces tworzenia brzmienia. Wszystko to pozwala poczuć tą samą radość, która towarzyszyła tym, którzy w 1978 roku odkrywali pierwszą generację MS-20!
Komentarz od twórców MS-20:
„Minęło pięćdziesiąt lat od czasu powstania firmy KORG, a my ponownie mieliśmy włożyć nasze ręce w syntezator analogowy. Ze szczególną starannością dostosowaliśmy wszystkie parametry, które są charakterystyczną cechą syntezatorów analogowych. Szczególną uwagę zwróciliśmy na wierną reprodukcję oryginalnej specyfikacji MS-20. Analogowe układy zaprojektowane 35 lat temu wciąż dostarczają tego samego potężnego brzmienia od ultra niskich do ultra wysokich częstotliwości”.
Cechy:
- Produkcja nadzorowana przez inżynierów, którzy pracowali nad budową oryginalnego MS-20. Wierna replika oryginalnego, analogowego układu MS-20.
- 2VCO / 2VCA / 2VCF / 2EG / 1LFO
- samooscylujące wysoko i nisko przepustowe filtry z charakterystycznym przesterem.
- Procesor zewnętrznych sygnałów (ESP).
- Ekstremalnie elastyczny system patch.
- Zminiaturyzowana wielkość MS-20 (86% oryginalnej wielkości).
- Złącza MIDI IN i USB
- Odtworzenie wszelkich detali oryginału, łącznie z opakowaniem i instrukcją.
-
215,00 zł Kup
Opis produktu Korg MS-20 mini
Stworzony w 1978 roku KORG MS-20 do dnia dzisiejszego jest pożądanym i poszukiwanym instrumentem. Zawdzięcza to niepowtarzalnemu brzmieniu, legendarnym analogowym filtrom, wszechstronnym funkcjom łączenia (patch), a także kultowemu wyglądowi. W dzisiejszych czasach ponad 300,000 osób cieszy się wyjątkowym brzmieniem MS-20, używając wtyczki MS-20, lub aplikacji iMS-20 na iPad-a.
Dziś oryginalne brzmienie MS-20 powraca w nowej, sprzętowej odsłonie – MS-20 Mini! Ci sami inżynierowie, którzy ponad 30 lat temu stworzyli MS-20, perfekcyjnie odtworzyli oryginalną konstrukcję MS-20 i umieścili ją w mniejszej obudowie (86% wielkości oryginalnej).
KORG MS-20 mini jest wierną repliką oryginalnego MS-20. Zespół inżynierów kierowany przez twórców MS-20 dokładnie odwzorował oryginalną, analogową konstrukcję instrumentu. Niektóre oryginalne elementy nie były dostępne i zespół wybierając ich współczesne zamienniki, starannie, kierując się słuchem dobierał je tak, aby MS-20 mini, brzmiał dokładnie tak jak nowy MS-20 sprzed lat.
2VCO / 2VCF / 2VCA / 2EG / 1LFO
MS-20 mini odtwarza charakterystyczną syntezę MS-20; dwa oscylatory z modulacją kołową i generatory obwiedni z hold i delay. VCA posiada konstrukcję oryginału, a mała modyfikacja pozwoliła na zmniejszenie szumów oryginalnego MS-20.
Samooscylujące wysoko i nisko przepustowe filtry z charakterystycznym przesterem.
Jedną z najważniejszych cech MS20 były filtry, które dawały możliwość wprowadzania w rezonans zarówno górnego jak i dolnego pasma. Wzmocnienie rezonansu powodowało, że filtr zaczynał sam oscylować niemal jak oscylator, dzięki czemu można było otrzymać charakterystyczne (dramatyczne) zmiany brzmienia. Tą unikalną cechę modelu MS20 w późniejszych latach wykorzystano projektując modele monotron oraz monotribe. Mniej więcej w połowie okresu, w którym produkowano MS20 zmieniono projekt filtru. W obwodzie MS20mini zastosowano filtr pierwszego projektu z uwagi na bardziej radykalne, przez co lepsze brzmienie.
ESP – procesor zewnętrznych sygnałów
ESP pozwala na wykorzystanie wysokości dźwięku, lub głośności zewnętrznego źródła dźwięku do kontroli syntezatora. Na przykład można podłączyć gitarę i używać MS-20 mini, jako syntezator gitarowy. Można także np. podłączyć mikrofon i sterować nim syntezatorem.
System połączeń zlokalizowany w prawej części instrumentu pozwala na tworzenie kompleksowych brzmień, łącząc kablami różne moduły instrumentu. Możliwości tworzenia brzmień ograniczone są tylko wyobraźnią. Przebieg sygnału rozrysowany jest na obudowie MS-20 mini, także nawet początkujący odnajdzie się w tym, skomplikowanym na pierwszy rzut oka instrumencie
Kształt MS-20 został zapożyczony z dużo większych i bardzo drogich syntezatorów modularnych, ale w odróżnieniu od nich MS-20 miał być bardziej przystępny cenowo, mobilny i przede wszystkim łatwiejszy w obsłudze.
Zmniejszenie MS-20 mini do 86% wielkości oryginału, czyni go jeszcze bardziej poręcznym. Proporcjonalnie zmniejszono wszystkie pokrętła i nadruki. Wtyczki kabli i gniazda zostały zamienione na mini jacki, a nowa klawiatura to także 86% wielkości oryginału.
Wierna replika oryginału
Wysiłki KORG-a, aby wiernie odtworzyć MS-20 nie dotyczyły jedynie instrumentu. Odtworzono także oryginalne opakowanie i instrukcję zawierającą przykładowe ustawienia i wyjaśniającą proces tworzenia brzmienia. Wszystko to pozwala poczuć tą samą radość, która towarzyszyła tym, którzy w 1978 roku odkrywali pierwszą generację MS-20!
Komentarz od twórców MS-20:
„Minęło pięćdziesiąt lat od czasu powstania firmy KORG, a my ponownie mieliśmy włożyć nasze ręce w syntezator analogowy. Ze szczególną starannością dostosowaliśmy wszystkie parametry, które są charakterystyczną cechą syntezatorów analogowych. Szczególną uwagę zwróciliśmy na wierną reprodukcję oryginalnej specyfikacji MS-20. Analogowe układy zaprojektowane 35 lat temu wciąż dostarczają tego samego potężnego brzmienia od ultra niskich do ultra wysokich częstotliwości”.
Cechy:
- Produkcja nadzorowana przez inżynierów, którzy pracowali nad budową oryginalnego MS-20. Wierna replika oryginalnego, analogowego układu MS-20.
- 2VCO / 2VCA / 2VCF / 2EG / 1LFO
- samooscylujące wysoko i nisko przepustowe filtry z charakterystycznym przesterem.
- Procesor zewnętrznych sygnałów (ESP).
- Ekstremalnie elastyczny system patch.
- Zminiaturyzowana wielkość MS-20 (86% oryginalnej wielkości).
- Złącza MIDI IN i USB
- Odtworzenie wszelkich detali oryginału, łącznie z opakowaniem i instrukcją.
Następny towar z tej samej kategorii
-
Novation Bass Station II
Dostawa gratisna magazynie sklepu
Syntezator analogowy. 25 klawiszy z czułością prędkości.…1 870,00 zł Kup
-
Waldorf Pulse 2
-8 %Dostawa gratisna magazynie sklepu
Wysokiej jakości syntezator analogowy. 3 analogowe…2 059,00 zł 1 888,00 zł Kup
-
DJ sprzęt
-
DJ gramofony
-
Gramofony z napędem bezpośrednim
-
Gramofony z napędem paskowym
-
Digital Vinyl System
-
Przedwzmacniacze gramofonowe
-
Torby na gramofony i akcesoria
-
Futerały na gramofony
-
Osłony przeciwkurzowe na gramofony
-
Płyty Timecode i CD
-
Torby na płyty winylowe
-
Futerały na płyty winylowe
-
Slipmaty
-
Półki na płyty winylowe
-
Środki czystości do gramofonów
-
Gramofony z napędem bezpośrednim
-
All In One konzole
-
Mikrofony
-
Mikrofony dynamiczne
-
Kondensatorowe mikrofony
-
Nagłowne mikrofony
-
Przypinane mikrofony
-
Mikrofony do aparatów i kamer
-
Mikrofony dla iOS
-
Zasilanie Phantom
-
Zestawy mikrofonów
-
Pokrowce na mikrofony
-
Futerały na mikrofony
-
Statywy do mikrofonów
-
Tyczki teleskopowe
-
Pokrowce na statywy do mikrofonów
-
Adaptery do statywów na mikrofony
-
Uchwyty do mikrofonów
-
Mikrofony dynamiczne
-
Dla zafascynowanych DJ-ów
-
Karty upominkowe
-
Půjčovna techniky
-
Druhá šance
-
Sprzęt studyjny
-
Mikrofony studyjne
-
Mikrofony kondensatorowe
-
Mikrofony dynamiczne
-
Mikrofony instrumentalne
-
Mikrofony lampowe
-
Boundary mikrofony
-
Przypinane mikrofony
-
USB mikrofony
-
Mikrofony do aparatów i kamer
-
Mikrofony do iOS
-
Pozostałe mikrofony
-
Zestawy mikrofonów
-
Zasilanie Phantom
-
Przedwzmacniacze do mikrofonów
-
Pokrowce na mikrofony
-
Statywy do mikrofonów
-
Tyczki teleskopowe
-
Adaptery do statywów na mikrofony
-
Uchwyty do mikrofonów
-
Mikrofony kondensatorowe
-
Meble dla producentów
-
Instrumenty muzyczne
-
Mikrofony
-
Mikrofony dynamiczne
-
Kondensatorowe mikrofony
-
Zestawy mikrofonów
-
Mikrofony instrumentalne
-
Boundary mikrofony
-
Nagłowne mikrofony
-
Przypinane mikrofony
-
Mikrofony do aparatów i kamer
-
Zasilanie Phantom
-
Przedwzmacniacze do mikrofonów
-
Pokrowce na mikrofony
-
Statyw do mikrofonów
-
Tyczki teleskopowe
-
Pokrowce na statywy do mikrofonów
-
Adaptery do statywów na mikrofony
-
Uchwyty do mikrofonów
-
Mikrofony dynamiczne
-
Stoličky pro hudebníky
-
Konstrukční materiál