Wszystko o zakupach

Niezależnie czy już u nas kupowałeś czy zamierzasz to dopiero zrobić, spisaliśmy dla Ciebie kilka bardzo ważnych punktów, który mogłyby Cię interesować. Te punkty również odsyłają na często zadawane pytania docierające na nasz telefon czy e-mail. Zanim zadzwonisz a będziesz chciał o coś zapytać, skup się na tym tekście, który zawiera następujące punkty:

1. Jak robić zakupy w naszym e-shopie?
2. Dostawa i płatność
     2.1 Sposoby i ceny dostawy
     2.2 Możliwości płatności i ich ceny
3. Jak zgłosić roszczenie reklamacyjne?

1. Jak robić zakupy w naszym e-shopie?

Cały sklep jest zbudowany tak, żebyś się w nim odnalazł łatwo i szybko znalazł to, czego potrzebujesz. Zamówienie towaru jest u nas bardzo łatwe a dzięki innowacjom szybkie. Zanim jeszcze zdecydujesz się na wysłanie przez nas niektórych z naszych produktów, chcemy Cie zapewnić, że:

- towar jest całkowicie nowy (jeśli w szczegółach dotyczących produktu nie jest wyraźnie napisane inaczej);

- w cenie jest pełna trzyletnia gwarancja (jeśli nie jest wyraźnie napisane inaczej, nie dotyczy sprzedaży hurtowej);

- czas dostawy: 2–3 dni pracujące w zależności od dostępności towaru na magazynie.

Więcej informacji o warunkach dostawy znajdziesz poniżej w akapicie "Dostawa i płatność".

Procedura składania zamówienia towaru płacąc za pobraniem:

1. W celu wyboru towaru z naszej oferty użyj lewego menu na stronie głównej, gdzie są przejrzyście wyszczególnione wszystkie kategorie. Jeśli znajdziesz to, czego szukasz, użyj okienka do wyszukiwania w środkowej górnej części naszej strony internetowej. Jeśli chcesz wrócić na stronę główną, kliknij na logo naszej firmy w lewym górnym rogu.

2. Wybierz sprzęt, który chcesz a przez jego obrazek lub nazwę na liście produktów przejdź do szczegółów produktu, gdzie znajdziesz wszystkie specyfikacje technicznej szczegółowe obrazki.

3. Kiedy znajdziesz ten właściwy produkt, za pomocą przycisku "Dodać do koszyka " przesuniesz produkt do koszyka, gdzie ponownie zobaczysz nazwę produktu, dostępność na magazynie, ilość zamówionych sztuk (można zmienić) i cenę. W tej fazie możesz również wybrać jeden z naszych produktów do zamówienia, który zależy do łącznej ceny zamówionego towaru. Od tego również zależy dostawa gratis, która jest ustawiona na granicę 500 zł z VAT. W tym punkcie wpisuje się również zakupowe i studenckie kody do zniżki.

 4. Jeśli wszystko wpisałeś poprawnie, przejdź na przycisk "Kontynuuj", który przekieruje Cię na "Dostawa i płatność", gdzie należy wybrać sposób zapłaty, dostawę i wypełnić dane identyfikacyjne, które służą do bezpiecznego dostarczenia towaru do Twojego domu lub do firmy. Prosimy, nie zapomnij uważnie skontrolować wszystkie dane, unikniesz dzięki temu problemów z dostarczeniem towaru na Twój adres. 

5. Po kliknięciu na przycisk "Potwierdź dane" przejdziesz do ostatniego kroku procesu, czy jest podsumowanie wszystkich zamówionych usług i towaru. Tutaj masz również możliwość napisać do nas krótką wiadomość, która będzie zawarta w zamówieniu. Kontynuuj klikając na przycisk "Wyślij zamówienie". W ten sposób zakończy się cały proces a na przez Ciebie wpisany numer telefonu oraz na e-mail zostanie wysłane potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Po zrealizowaniu zamówienia wyślemy Ci potwierdzenie zamówienia oraz informacje o wysyłce towaru.

2. Dostawa i płatność

2.1 Sposoby i ceny dostawy

Ufamy doświadczonemu zespołowi profesjonalistów firmy PPL (DHL), który nas do siebie przekonał doskonałym podejściem do paczek i wiarygodnymi i spokojnymi kierowcami:

  • PPL (DHL)

– Dostarczyć na adres w PL – Dostarczanie towaru bezpośrednio na dowolny polski adres zamieszkania czy pracy do 72 godzin od wysłania;

Cena PL: 25 zł /ponad 500 zł gratis;

2.2 Możliwości płatności ich ceny

W naszym sklepie możesz płacić powszechnymi metodami, chodźmy je dokładnie sprawdzić.

  • Gotówką podczas odbioru:

– za pobraniem po całej PL

Cena za pobraniem do PL: 10 zł

Pozostałe możliwości płatności są gratis

  • Przelewem na konto – W takim przypadku czekamy na wpływ pieniędzy na nasze konto a następnie towar wysyłamy, jeśli jest na magazynie.
  • Płatność on-line – przez bramkę płatniczą firmy PayU. W tym przypadku otrzymamy płatność natychmiast a towar, jeśli jest na magazynie, możemy Ci wysłać natychmiast.

3. Jak zgłosić roszczenie reklamacyjne?

Reklamację u nas (lub osoby, która podana jest na potwierdzeniu praw nienależytego wykonania – karcie gwarancyjnej jako osoba kompetentna do naprawy) należy stosować bezzwłocznie po stwierdzeniu wady. Zgodnie z ustawą o ochronie konsumentów przyjmujemy reklamacje:

−    w naszym sklepie;

−    w naszej siedzibie;

−    w miejscu prowadzenia działalności gospodarczej;

−    u osoby, która podana jest na potwierdzeniu praw nienależytego wykonania – karcie gwarancyjnej jako osoba kompetentna do naprawy.

W celu jak najszybszego załatwienia reklamacji, polecamy skorzystać z naszego sklepu / osoby odpowiedzialnej za naprawę.

Polecany sposób postępowania reklamacyjnego:

−    w celu szybszego załatwienia reklamacji możesz nas z góry poinformować telefonicznie, emailem lub na piśmie (jeżeli to możliwe, prosimy o tłumaczenie w j. angielskim);

−    równocześnie stosowne jest poinformować nas o wybranym prawie wynikającym z wadliwego wykonania, czyli czy wymagasz zgodnie z niniejszym regulaminem reklamacyjnym naprawę produktu, wymianę towaru lub jego części, odstąpienie od umowy, zniżkę z ceny zakupu, ewentualnie inne prawa zgodne z niniejszym regulaminem reklamacyjnymoraz kodeksem cywilnym;

−    reklamowany towar powinieneś nam dostarczyć (w inny sposób niż za pobraniem), przy czym polecamy wysyłany towar zapakować do odpowiedniego opakowania, aby nie doszło do uszkodzenia, bądź zniszczenia towaru;

−    w celu usprawnienia postępowanie polecamy załączyć do wysyłanego towaru dokument potwierdzający zakup towaru lub dokument podatkowy – fakturę, jeżeli była wystawiona lub inny dokument potwierdzający zakup towaru, razem z charakterystyką wady (jeżeli to możliwe, prosimy o tłumaczenie w j. angielskim) oraz wnioskiem dotyczącym sposobu rozpatrywania reklamacji.

Jeżeli któryś z wyżej wymienionych kroków nie zostanie spełniony lub któryś z dokumentów nie zostanie podany, nie może to zgodnie z prawem stanowić przeszkodę do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

Momentem roszczenia reklamacyjnego jest moment oznajmienia nam wady oraz zastosowania prawa do odpowiedzialności za wady sprzedanego towaru.

O dostarczonej reklamacji decydujemy od zaraz, w skomplikowanych przypadkach w ciągu trzech dni roboczych. Do tego terminu nie liczy się czasodpowiedni zgodnie z typem produktu lub usługi należny do profesjonalnej oceny wady. Reklamacja włącznie z usunięciem wady będzie załatwiona w terminie do 30 dni od dnia podania roszczenia reklamacyjnego, jeżeli nie zostanie uzgodniony dłuższy termin.

Przy złożeniu roszczenia reklamacyjnego dostarczymy ci potwierdzenie o tym, kiedy złożyłeś roszczenie, co jest przedmiotem reklamacji i jaki sposób załatwienia reklamacji preferujesz; i dalej (po rozpatrzeniu reklamacji) wydamy ci potwierdzenie z datą i sposobem załatwienia reklamacji, włącznie z potwierdzeniem o wykonaniu naprawy oraz czasie trwania naprawy, ewentualnie pisemne uzasadnienie odrzucenia roszczenia reklamacyjnego.

Zgodnie z postanowieniami kodeksu cywilnego masz prawo do zwrotu uzasadnionych wydatków związanych z roszczeniem reklamacyjnym. Należy pamiętać, że prawo do pokrycia takich wydatków musisz wymagać w terminie do jednego miesiąca od upłynięcia terminu, w którym należy upominać się o wadę.

Formularz reklamacyjny / Formularz odstąpienia od umowy